Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Toy Story 3

Så som jag har längtat efter en uppföljare. (om ni missat, så är jag otroligt förtjust i animerad och tecknad film). Så på fredagen beslutade vi att vi skulle unna oss att åka in till Örebro och titta på filmen. Vi hade biljetter till den, då vi för ett tag sedan var och provade en Peugeot bil. Provade man en bil fick man nämligen 2 biljetter och det är juh inte helt fel. Vi fick dock lägga till en slant pga att det var 3D film.

Första gången jag sett en 3D film och kan säga att just denna hade de kvittat om de var 3D eller inte, men nu var de bara 3D filmen som hade engelsktal (ser aldrig en dubbad film varesig det är animerat eller inte, skämten försvinner i översättningen).
I övrigt tyckte jag filmen var riktigt bra måste jag säga. Helt okej handling och slutet var magiskt. Jag tror dock inte det kommer bli någon mer uppföljare, men man vet aldrig. Jag själv tror dock att de kan bli svårt att hålla publiken kvar. Som alltid tycker jag inte riktigt att disney och pixar filmer är gjorde för dom yngre barnen, men det är min åsikt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...