Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Urfas...

Är just nu lite ur fas och vet varken vad jag vill göra. Huvudet bara snurrar och vad jag än gör verkar inget hjälpa. Har inte hört något från FK och de ororar mig (tänk om posten har klantat sig och jag bara väntar på besked från sista överklagan). Jag har en hel del på gång fram över, ska fortsätta gå på arbetspsykologisk utredning/testning (första var nu i Tisdags 14/9). Sedan ska jag även tillbaka till Smärtenheten i oktober och under den tiden ska jag träna hos sjukgymnasten. Har även kommit med i ett projekt, vet enu inte så mycket om det tyvärr, men försöker vara öppen för de, trots att det är svårt efter att gått igenom alla fiasko projekt under FK-tiden.

Önskade att man hade mer roligt att skriva om just nu, men tyvärr inte.
Jag har dock en del saker som jag skulle skriva om, men som inte blivit av pga att orken inte finns. Får se om jag kan få den till bara, då ska jag både visa bilder och recensera olika produkter. Det som dock är tråkigt är att man nu inte kan skiva om så mycket nytt, finns det inga pengar. Ja, då kan man heller inte shoppa. det är väl lite därför jag dragit på att blogga om produkterna, för att jag ska ha något att göra under kommande månader typ.

Nu börjar ryggen säga nej, så jag ska gå och puffa upp kuddarna i soffan och lätta/lägga mig där och fortsätta titta lite på Star Trek (inne på säsong 6 nu, det ni, men älskar man film, så älskar man film).
Kommentarer
Postat av: johan

appropå testningen, undrar om det är samma som jag fick göra engång, jag fick testa minnet och lägga pussel och sånt. ha det bra!

2010-09-18 @ 00:42:18
Postat av: Erica Ekblad

Dom är snygga. =)

2010-09-18 @ 11:27:24
URL: http://ekblaad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...