Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Vet inte vad jag ska göra.

Det börjar kännas nu hur fattig man blivit. Man vrider och vänder på allt. Åh ångesten bara ökar, för hur man ska klara vintern. För tänk om det blir en vinter som de var tidigare iår, det tror jag inte vi klarar av.
Nu känns de verkligen att man behöver hitta ett jobb. Men hur gör man, med en bristande CV som min?
AF är juh inte att lita på, där får man inte ens aktivitetsstöd, trot att man går hos sjukgymnast, träffar läkare och gå på utredning. Det är väldigt svårt att hålla sig uppe också, mitt i skiten.

Någon som har ett jobb att erbjuda eller känner någon som har jobb att erbjuda?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...