Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Magen sa ifrån!

Ja igår kväll mådde jag inge vidare kan jag lova. Det började väl lite på dagen då jag sa till min man att min mage hade nog ingen bra dag. Så åt vi bakpotatis och lite lite skagenröra till och det sa stopp som det alltid gör nu när man äter, men så kände jag mig extra konstig. Efter ett tag var det bara att kasta sig iväg in på toa... Fy fan säger jag bara. Så idag har jag varit riktigt försiktig och mest försökt få i mig vättska och till kvällen ska vi äta antingen fiskbullar eller så blir det en omelett. Får se vilket jag känner mest för. Just nu unnan jag mig en mugg mjölk (vet att det inte står med under dryck, men var så sugen).
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...