Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Måndag - Vägningsdag!

Då var det Måndag och det betyder vägningsdag, men denna Måndagen är lite mer speciell. Det har varit slute strul med vägningen, då jag blev kvar längre och sedan åkte in igen. Så därav ska jag lägga upp alla vikter nu tänkte jag.

13/4 - 11 Dagen efter jag kom hem (vilket var en Onsdag) vägde jag mig och då visade vågen 138kg, -4,7kg vilket betyder -19,6kg totalt sedan maxvikten (kommer nu bara skriva ut från maxvikten, så att göra det lätt).

18/4 - 11 På Måndagen som är min vägningsdag, bara 5 dagar efter så visade vågen 136,2kg, -1,8kg vilket betyder -21,4kg totalt.

Så idag visade vågen 135,1kg, -1,1kg och totalt blir det nu -22,5kg. Jag är väl inte helt nörjd med vikten denna Måndagen, men det är bättre än inget alls. Jag får skylla på att det är påsk.


Kommentarer
Postat av: Malin

Jises vilken resa du redan nu har gjort och påbörjat... Fan va du är duktig! Nu är du snart om mig... :-)

2011-04-26 @ 23:09:21
URL: http://holtakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...