Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Snacka om Chock!

Fick igår en kommentar och reagerade på en sak. Denne sa att sig kommit till min sida via LCHF-recept.se. Åh vet ni? Min blogg av alla bloggar ligger med i deras lista, snacka om att känna sig lite hedrad att hitta sin länk hos andra. Hur kul är inte det? Jag hoppas juh även på att efter op kunna prova lite sakta och säkert LCHF igen. Ibland önskade man juh även att man skulle ha testat LCHF en längre tid och varit hårdare. Kanske kört en flytdietkur för insperation (för det har verkligen inspererat, när man ser att man klarar sig endå utan sötsaker och annat skit). Jag tror helt ärligt på LCHF, bara man har stödet och att folk slutar vara så rädda. Visst önskade även jag, att jag skulle få ha delat med mig av en lyckad viktnergång med LCHF som så många andra man läst om. Som jag tidigare skrivit, hade jag inte stödet pga. fetträdslan som många har. Åh jag står även för det jag läst på så många sidor under dom senaste veckorna. Prova LCHF hårt och fast innan ni tar steget att välja op! Tänk även på att man behöver alltid stöd. Hade jag inte varit i sista delen av karusellen/resan, så hade jag nog efter all information jag hittat dom senaste veckorna bytit väg och kört LCHF stenhårt. Nu är det dock som det är och jag är sjukt nervös, men vem är inte det inför en op.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...