Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Valborg!

Då var snart denna månaden slut också. Jag har varit lite off dom senaste dagarna pga. både trädgårdsarbete och noll insperation. Mycket fokus går även till att äta och dricka.

Har även lite jag tänkt blogga om, men vet väl inte riktigt hur jag ska lägga upp det hela. Åh med ett väder som detta vill man juh heldre vara ute, en att sitta inne vid en dator. Fast idag blir det nog att vara inne lite mer, då det tog hårt på mig att vara ute i värmen och hålla på i tre dagar.

Ska försöka se om det inte kan bli en liten kvällsprommenad med mannen, när han kommer hem från jobbet. Det var lite trist att han skulle jobba helgen nu, då dom skulle ha fest på brandstationen. Det är som det är, man kan inte få allt i livet.

Så för oss kommer det inte hända något speciellt denna Valborg. Ni då?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...