Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Blev inte som jag tänkt!

Idag kände jag mig lite motiverad att fixa med alla shopping produkter/kläder från min mini semester, men det blev inte riktigt som jag tänkt mig.
Har fotograferat allt, men så efter lunchen blev jag helt slö och seg och behövde verkligen vila. Tror jag somnade och sov 2 timmar på soffan. Åh nu på kvällen hade jag tänkt mig lite annat och helt ärligt orkar jag inte fixa med bilderna och blogga om det. Så jag hoppas på att morgondagen blir en bättre dag.

Det slutade även med att jag fick ringa mannen och säga att mina galjar tagit slut, undra hur det gick till. Åh nu är det även lite trångt i lådor och garderober, men lite utrymme finns kvar. Tror dock att det kommer bli någon dag framöver som jag måste rensa ut lite. Ska även fundera och läsa på lite om Tradera.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...