Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Det ser inte så lovande ut!

Kände mig väldigt rastlös idag och efter mycket beslutade jag mig för att gå igenom lite kläder. Mest byxor då och kunde snabbt inse hur illa det verkligen är nu på den fronten. Jag fick lägga över större delen till högen med kläder som är för stora. Det blev bara ett par byxor kvar i garderoben som jag nog kan ha några veckor till. Dom jag har på mig nu börjar bli stora redan och jag får använda skärp till dom. Dom två skärp jag hittade i en storstädning har båda gått sönder, det var rena skräpet dom två tyvärr.
Åh mina favoriter ligger just nu i tvätten igen och vi får se hur dom sitter som ny tvättade. Byxor är alltid lite mindre när dom är ny tvättade. Hoppas väl på att kunna ha dom ett tag till, men risken är stor att dom kommer vara för stora efter tvätten också tyvärr.

Så just nu äger jag två kanske tre par byxor som jag kan ha, ett par leggings och två riktigt snygga kjolar. Sedan har jag kanske några såna där myspys byxor som jag kan använda fast dom är lite stora.

Det är nog på tiden att sätta sig ner och läsa genom tradera regler och se om man ska ge sig in på att försöka sälja av lite. Alla höst/vinter jackor har även dom hamnat i förstora högen, men dom funderar jag på om jag ska skänka bort (så att en annan kan göra något gott, då man inte har en krona att skänka).

Lite positivt i det negativa, var att jag pga. vädret idag. Även testade några stickade tröjor som jag fått och till min stora förvåning, kunde jag ha dom båda två. Så det känns lite bättre. Åh jag som har varit så frusen dom senaste dagarna. Nu behöver jag inte frysa, tack och lov och jag trivs rätt bra i dom också (den jag har nu är lila/plommon och vit randig och den andra var helvit).
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...