Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Djurens hemsida!

Idag ska jag försöka lägga ner lite tid på att fixa hundarnas hemsida. Har gjort några ändringar sedan den låg uppe sist. Nu har jag en sida som inriktar sig mest på hundarna, men innehåller även dom övriga djuren. Kände att det var det smidigaste sättet. Hemsidan har därav fått sig en liten ändring i utseendet, bara en liten. Sedan ska jag göra om bildgalleriet och nu även ha videoklipp där, då jag filmat lite ett tag nu. Galleriet kommer innehålla bilder och film på alla djuren, men mest blir det hundarna, då dom är nr 1 (det låter elakt). Funderar dock fortfarande på hur jag ska göra med blogg. Hade en innan på bloggtown, men dom verkar ha lagt ner allt och den bloggen går inte att komma åt. Så vi får väl se. Ska som sakt försöka under dagen att få upp sidan, men jag har lite problem att hitta ett ftp-program som datorn accepterar och inte bara säger att dom är osäker på utgivaren. Någon som vet ett bra ftp-program? Sidan kommer att ligga på pets.mrsk.se
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...