Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

e.l.f Beställning.

När jag kom hem från min semester (26 juli 2011) i Sundsvall, så hade jag ett paket som väntade på mig. Paketet hade kommit dagen innan (25 Juli 2011) och var från e.l.f.

Jag passat på att lägga en beställning, då dom erbjöd fri frakt och hade nyss fått in nya produkter. Hade det inte varit för dom nya produkterna som jag väntat så länge på, då hade jag inte gjort någon beställning denna gången. e.l.f USA har större utbud av produkter, men där kan vi inte beställa i från. Vi får därför snällt vänta på att e.l.f UK ska få in dom.

Jag hade beställt Studio Matte Lip Colour - Coral, Natural, Tea Rose, Praline, Studio Flawless Finish Foundation - Porcelain, Studio Cream Eyeshadow - Candlelight, 3pc Eyelid Primer Set - Nude, Pearl, Champagne och Studio Tinted Moisturiser Spf20 - Nude.

Denna gången hade jag inga problem med min beställning, vilket känns skönt. Det ända som inte var en nyhet var Studio Tinted Moisturiser Spf20, men jag hade länge funderat på att testa den. Så varför inte passa på.
Är lite tveksam på Studio Flawless Finish Foundation, då det visat sig att den innehåller Mineral oil och ska vara oljefri. Det står inget på hemsidan om att den skulle innehålla mineral oil, men på förpackningen står det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...