Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Ensam hemma

Ja i två veckor eller närmare bestämt 10 dagar, ska jag vara helt ensam hemma. Mannen är iväg på brandkurs i Västerås och kommer bara hem på helgen. Han åkte i morse. Jag börjar redan känna mig extra ensam och är otroligt rastlös och vet inte vad jag ska hitta på just nu. Det Finns säkert en massa att göra, men inget känns kul. Det är sällan han är iväg på kurs på detta sättet och man har väl vant sig med att han alltid kommer hem på kvällen. Nu gör han juh inte det och vem ska man då vara social med och snacka om dagen med? Kanske är det tur att man har några inbokade möten och sjukgymnasten, så man har några fasta saker och dagar under dom här veckorna. Det känns otroligt löjligt att känna såhär, men har man inte så många vänner blir det väl såhär. Man måste ta sig ur det på något sätt. Hoppas verkligen att det vänder under veckan, så man får något bra gjort också. Fast jag fick juh golvet i tvättstugan nyss rengjort pga. att Tindra varit där och bajsat på golvet IGEN. Så lite nytta har man juh gjort.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...