Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Grepa efter grässtrået!

Ibland undrar jag verkligen, vem man för söker lura? Vem man försöker få att tro att saker även funkar för mig. Just nu försöker jag grepa efter alla grässtrån som jag kan se typ. Jag vet vad mitt behov behöver, men jag vet bara att det inte är så lätt alltid. Behovet just nu heter pengar, slantar, cash, ja vad man nu vill kalla det. Att få dom på ärlig väg är svårare en man kan tro. Jag inbillade mig att jag skulle kunna få in en slant på bloggen, men vem är det jag lurar? Vem försöker jag övertyga? Jo, mig själv. Jag försöker övertyga mig själva, att kan andra så kan jag. Trots att andra har så många många fler som läser deras blogg och sedan har dom ett ämne. Vad har jag? Min går från det ena till det andra och är en enda röra och vilken vill läsa allt det man skriver? Än så länge har jag typ dragit in 11 kr på en sida och bara några ören på en annan. Visst den andra har jag inte haft så länge och dom små slantarna kommer man inte åt. Man måste uppnå en gräns innan man får ut dom. Vilket för mig som det ser ut just nu, kommer ta en evighet, men enda försöker jag. Man försöker juh grepa efter alla dom där grässtråna, trots att man vet att det är omöjligt när man är liten och svag. Det värsta är väl att man inte kan göra så mycket åt saken, som det är just nu. Jag försöker och borde inte det åtminstone vara värt något? Är med i ett projekt där jag inte får något bidrag och kämpar samtidigt med allt som händer runt omkring, med utredning och kampen efter GBP. Jag vill ha så mycket mer av livet än detta.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...