Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Måndag - Vägningsdag!

Idag visade vågen 110,7 kg, -0,1 kg vilket betyder -46,9 kg totalt. Visst känns det lite surt med yttligare en vecka med - 0,1 kg, men minus är bättre än plus. Blev dock lite fundersam, då jag i helgen rört på mig en hel del.

Frågan nu är vad man ska ändra på. Kanske äter jag för lite (för mycket trodde inte min man). Kan även vara så att jag behöver lägga in mer motion, men jag har varit dålig i ryggen nu dom senaste dagarna. Sjukgymnasten skulle ringa idag och då blir det nog till att boka in två träningsdagar här i veckan och kommande veckor, för att se om det kan hjälpa både vikten och ryggen.

Sätter även upp ett delmål denna veckan, men lägger det int på någon tid. Utan det blir bara ett delmål mot det lite större målet. Tänkte försöka sätta några små delmål och sedan när jag når dom satt målen, så får jag göra nya mål. Det största Målet är Normalvikten, men den räknas mer som Slutmål.

Delmål: Att lyckas tappa dom där 3,1 kg som jag har kvar till -50 kg.

Mål: Att nå två siffrigt innan året är slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...