Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Semester Shopping!

När jag var uppe i Sundsvall (22-26 juli 2011), så passade jag även på att shoppa lite. Det är väl det som semeter är till för eller? En del shoppade jag på Birsta City och i Stan i Sundsvall, men på vägen hem stannade jag även och kollade in Valbo Köpcenter utanför Gävle.


Så det blev en del kassar man kom hem med. Man får passa på när det var rea på rean.

Shoppade en del skönhetsprylar under semestern. Deoderanter, Nagellack, Nagellacks remover, Fondation, smycken och Hemligpåse från The Body Shop, Sundsvall City. Nagellackena och smyckena var det ända som var på rea.
Dom hemliga påsarna från TBS var ett riktigt kap och jag önskade nästan att man hade vågat köpa fler av dom. Dom innehöll en hel del smink och även en body butter. Lite av sminket var sånt som jag trånat efter en längre tid, men inte riktigt kunnat motivera köp.
Kommer att göra ett mer ingående inlägg om hemliga påsarna och dom övriga produkterna senare.

Det blev en hel del käder som fick följa med mig hem också. Konstig nog shoppade jag bara på Lindex och Kappahl. Dom fyra tröjorna från vänster är köpta på Lindex (2 i Sundsvall och 2 i Valbo), där dom hade Tag 2, betala för 1 på rea varorna. Det ända jag köpte på Kappahl i Sundsvall var jackan, som ligger under den gula tröjan. Resten köpte jag i Valbo, då jag jagat dom två tröjorna (den gula och den vita) längst till höger. På Kappahl hade dom 50% på rea priset.
Alla kläder skulle ha gått på 2648 kr ordinarie pris och på 1331 kr på rean, men då dom hade både tag 2, betala för 1 och 50%. Så slutade kostnade på 666 kr. Rena kapet, måste jag säga. Det är juh även sällan som jag hittar något på rea på rean. Så totalt sparade jag in 1982 kr.
Kommer även att visa upp alla plaggen var för sig i ett senare inlägg.

Jag är riktigt nöjd över att jag hittade en del på rean och att jag hittade dom där hemliga påsarna på TBS. Bara det gjorde resan extra mycket värd, då jag som sagt sällan hitta så mycket bra. Fick dock lov att be mannen åka in på Coop igår för att köpa lite fler klädgaljar, då dom jag hade tog slut.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...