Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Sol och värme!

Idag är en såndär dag som man borde vara ute på, men tyvärr håller jag mig inne. Både för min och hundarnas del. Jag tar värme extremt dåligt nu för tiden och så fort jag är ute en stund känner jag mig uttrokad och sväller upp i kroppen (mest händerna och benen). Där av håller jag mig inne, trots att en del av mig skulle vilja ligga i solen en stund.

Inte har det blivit något badande i sommar heller. Först var det för att man var opererad och nu är det mest för att dom soliga varma dagarna är när mannen jobbar och det är inte lika kul att gå iväg själv. Sedan gillar jag badet i Lindesberg bättre (så även hundarna).
Så jag får försöka göra det bästa av dagen endå.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...