Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Städat lite!

Ja igår blev det inget internet kollande alls, pga. att vi försökte få lite ordning här hemma. Helt ärligt känns det som man inte gör något annat än städar hela tiden. Städa och tvätta.
Kanske blir så när man har så många husdjur och bor som man gör. Så man kanske inte ska klaga endå, men städa är inte det roligaste som finns direkt.

Idag ska jag försöka komma ikapp med lite av det som jag tänkt göra. Har juh börjat med djurens sida eller man kanske mer ska säga hundarnas, då dom dominerar sidan och det händer juh mer med dom. Jag tycker juh att en sida för djuren och en sida för mina foton räcker. Fast tanken har slagit ibland att slå ihop dom också. Kanske är det något att tänka lite mer på nu endå. Vi får väl se.
Ska även ta tag i att fotografera av det jag shoppade på min mini semester. Allt står här på golvet och väntar på att få bli fotograferat och bloggat om.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...