Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Träning hos Sjukgymnasten

I Onsdags var jag åter igen hos sjukgymnasten och tränade. Fick även träffa den manliga sjukgymnasten som ska hoppa in i stället för hon jag har nu, då hon ska börja studera vidare. Tyvärr blev det inte riktigt som jag tänkt mig. Jag kände ingen kontakt alls med den nya, men jag ska ge det mer tid så får vi se. Skulle det nu inte funka så har min man sagt att vi kan träna tillsammans på bradstation. Så det finns alternativ. Även Fia-projektet ska börja med tränings tid på torsdagar framöver och kanske kan man hänga på där. Träningen är juh det viktigaste för mig, både för vikten och speciellt för ryggen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...