Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Vlogg - Min nya hårfrisyr

Ja, jag har klippt av mig håret. Jag ledsnade så på att få mängder av hårtussar så fort jag tog i håret och värst var det då jag tvättade håret. Så Måndag 8 Augusti, så tog jag beslutet att klippa mig. Tyvärr hade inte firsören här på orten tid, så när vi var på Marieberg frågade jag runt lite om det fanns någon där som hade tid. På Salong Family hade dom en tid nästan direkt. Så jag tog den.

Jag har väl haft lite ångest, men det växer juh ut igen och just nu känns det rätt skönt. Fast man skulle behöva styla håret lite mer, men tar en sak i taget. Glömde dock nämna i Vloggen att jag köpte färg för att färga håret, är bara lite osäker på färgen. Så vi får väl se hur det blir med det. Musiken som används i denna video var arrangerat och producerat av Rick Clarke - (alias Rickvanman på YouTube). Musiken har fullständiga rättigheter för personligt och kommersiellt vidareutnyttjande sändningar användas under en royaltyfri licens förutsatt att den är ackrediterat korrekt. Fullständig information om royaltyfri licens och musik finns på Rickvanman källa hemsida: http://Music4YourVids.co.uk
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...