Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Händerna!

Idag när jag endå var på Vårdcentralen, så tog jag tag i att säga till att jag skulle behöva en tid för att få veta vad jag fått på mina händer. Har smörjt in dom med handkräm, men det verkar inte vilja hjälpa och nu kliare det enormt. Ibland när jag smörjer in dom känns det som det bränns och är inte alls skönt. jag kan inte tvätta/skölja händerna under varmt vatten, för då bränns det också som bara den. När jag satt och pratade med hon på VC. Tittade hon konstigt på mig och sa att hon hade inga tider idag, men hon ville inte vänta tills nästa vecka. Det har skrämt upp mig lite. Så imorgon 11:00 ska jag till VC och dom ska kolla på händerna och se vad det är jag fått. Hon påtalade även att hon tycket jag såg svullen ut om fingrarna. Vilket jag inte tänkt på, men lite svullen är jag nog allt. Jag ska även ta upp om hur det gått med behandlingen av hårbotten och begära en ny remiss till Smärtenheten.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...