Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Måndag igår, Tisdag idag – Vägningsdag!

Idag visade vågen 95 kg, -0,5 kg vilket betyder -62,6 kg totalt. Vilket är helt okej. Hade vägningsdag igår, men pga. lite sömn kände jag att det skulle bli missvisade och därav valde jag att väga mig idag Tisdag i stället. Träningen hos sjukgymnasten fortsätter och jag kämpar på med att kunna hinna med 2 pass i veckan. Åh det känns riktigt skönt, bortsätt från att smärtan i ryggen inte vill ge med sig alls. Delmål: Att lyckas nå -50 kg. Mål: Att nå två siffrigt innan året är slut. Delmål: -60 kg (vilket jag säkerligen tar nästa vecka) Mål: Väga under 90 kg innan jul Delmål: -70 kg Delmål: -80 kg SlutMål: Normal vikt.

 
Kommentarer
Postat av: Sanna

Ville bara säga att du är såå duktig!
Keep up the good work..

2011-12-12 @ 19:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...