Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Måndag – Vägningsdag!

Idag visade vågen 94,1 kg, -1,1 kg vilket betyder -63,5 kg totalt. Jag trodde verkligen inte att vågen skulle visa så mycket minus, så jag känner mig riktigt nöjd denna Måndagen. Jag har några saker som jag endå måste bättre mig på, men det är svårt. Jag har aldrig varit någon stor drickare av vatten och det är mitt största problem just nu. Jag behöver dricka mer vatten en vad jag gör, men det är svårt. Motionen går lite sådär, bortsett från träningen med sjukgymnasten som jag håller hårt i 2 gånger i veckan. Börjar även där utöka lite också, med att lägga till övningar och öka vikten på en del övningar. Vi kämpar även med att öka cykeltiden och det går väl inte sådär, har inte riktigt fått kroppen att fatta att jag orkar mer nu. Konditionen har den inte fått igång direkt.
  • 15 December 1,14 km på 16:45 min.
  • 15 December 1,20 km på 17,53 min.
I veckan som var blev det en pomenad uppdelad på två, till och från sjukgymnasten. Åh frågan inte hur det kommer sig att det är längre att gå hem, en till VC. Försöker även där att bättre på min tid, men det går lite sådär. Såg direkt att tiden ökade när det blev halt, slaskigt och isigt. Så till våren hoppas jag kunna slå tiden som jag går på nu. Några små mål måste man ha. Det som är synd är att man inte har råd att unna sig en "morot" då man nått målen. Delmål: Att lyckas nå -50 kg. Mål: Att nå två siffrigt innan året är slut. Delmål: -60 kg (vilket jag säkerligen tar nästa vecka) Mål: Väga under 90 kg Delmål: -70 kg Delmål: -80 kg SlutMål: Normal vikt.

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...