Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Måndag – Vägningsdag!

Idag visade vågen 91,9 kg, -2,2 kg vilket betyder -65,7 kg totalt. Det är helt otroligt, när man väntar sig att man ska ha gått upp i vikt. Då har det endå varit julhelg och en hel del mat och godis under helgen.
  • 20 December 1,19 km på 17:23 min
  • 20 December 1,19 km på 15:56 min
  • 22 December 1,17 km på 16:01 min
  • 22 December 1,15 km på 16:22 min
  • 24 December 2,89 km på 42:04 min (med hund)
Det blev en hel del motion denna veckan. 20:e och 22:a är dagar då jag tränade hos sjukgymnasten och fick där med gå till och från VC. Lite konstigt att längden var lite olika fast jag gick samma väg varje gång. På Julafton tog jag mig en promenad med Rambo, bara för att få göra något annat och det var så skönt. En extra kul sak är att jag nu börjat närma mig mannens vikt och nästa vecka är det nog jag som går om honom. Lite skönt känns det att inte vara den tyngsta. Delmål: Att lyckas nå -50 kg. Mål: Att nå två siffrigt innan året är slut. Delmål: -60 kg (vilket jag säkerligen tar nästa vecka) Mål: Väga under 90 kg Delmål: -70 kg Delmål: -80 kg SlutMål: Normal vikt.

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...