Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Måndag – Vägningsdag!

Idag visade vågen 95,2 kg, +0,2 kg vilket betyder -62,4 kg totalt. Inte så kul med plus, men ibland blir det så. Jag börja misstänka att jag kanske håller på att stanna av i vikten nu. Får börja kämpa lite mer. Tränar 2 gånger i veckan hos sjukgymnasten och försöker att promenera så ofta jag kan får mig motiverad, men just nu är motivationen lite nere pga. av olika anledningar. Denna vackan har promenaderna bara blivit till och från Vårdcentralen.
  • 6 December 1,19 km på 14:23 min
  • 6 December 1,17 km på 15:43 min
  • 9 December 1,22 km på 17:26 min
  • 9 December 1,23 km på 17:54 min
Delmål: Att lyckas nå -50 kg. Mål: Att nå två siffrigt innan året är slut. Delmål: -60 kg (vilket jag säkerligen tar nästa vecka) Mål: Väga under 90 kg innan jul Delmål: -70 kg Delmål: -80 kg SlutMål: Normal vikt.

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...