Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Mina små pojkar då!

Mina små pojkar är bara för goda dom. Jag skulle gå och göra lite nytta och stannade upp när jag såg dom både ligga i Rambos bädd här inne i datarummet. Turbo vet att han igentligen inte får ligga där (pga. att det är så svårt att tvätta och all kattpäls fastnar som berg i tyg). Men där låg dom båda två och såg rätt så nöjda ut. Turbo brydde sig inte att jag tog bilder på dom, medans Rambo alltid måste hålla koll på vad jag gör. Det kan juh vara något kul. Tur att han stannade kvar i bädden, så att jag fick en bild på dom. Bild bevis vet ni! Turbo har den senaste tiden börjat ligga nära Rambo eller med honom i samma bädd. Ibland ligger han bara brevid också, men nära ska han vara. Vet inte vad det tagit åt honom.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...