Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Nyårs funderingar!

Mannen har nu sin lediga helg och idag har jag funderat och funderat på vad vi ska göra. Det största problemet är att jag tycker det är lite tråkigt att bara vara vi två, men det ser inte bättre ut i år. Dom vi firat in det nya året hos dom tidigare åren, har vi tappat all kontakt med, då deras liv tog en annan väg en vårat gjort. Vilket var väntat, då det alltid händer oss tyvärr. Så i år är det bara jag och mannen igen, men hur gör man det till något bra? Jag skulle vilja oväntat åka upp över, men där sätter det ekonomiska lite stopp. Jag skulle även vilja ha lite mer sällskap, någon god middag med trevligt sällskap och lite dricka och kanske en omgång sällskapsspel. Det skulle inte vara helt fel det, men nu är det som sakt bara vi två. Mannen funderar på att ta fram kräftorna som han har kvar i frysen sedan i höstas, men vad ska en annan äta för gott då som inte äter så mycket skaldjur (kräfter har jag aldrig gillat) nu? När jag såg priset på oxfilé blev jag lite sugen på det, men va fan man måste köpa så mycket och för mig skulle det bara behövas en liten liten bit. Inte behöver jag 1-1½-2 kg heller. Jag kan juh heller inte bara sitta och äta kex och ost. Så jag vet inte, men något gott vill jag äta. Nu blir det även första nyårsafton utan Rita och jag vet inte hur Rambo kommer ta alla smällare. Önskade att folk kunde hålla sig till dom lagar och regler som finns, men inte ens brandkåren kunde informera idag under nyheterna om dom lagar och regler som faktiskt finns. Dåligt av dom.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...