Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Vad blev det då?

Igår klippte jag ner Rambo en del, men det blev verkligen ingen Bedlingtonterrier denna gången. Jag klippte för mycket på hättan, men det märks dock att han tyckte den var skönt. Nu ser han även så mycket mer. Han var verkligen i behov av bad och klippning. Denna gången tog jag inga före bilder pga. att han såg så förjävlig ut och jag skämdes, men iblnad orkar kroppen bara inte med och då tar det tid mellan klippningarna. Ska försöka bättre mig nu och hålla det hyfsat fram över, för denna gången var han väldigt långhårig. Då speciellt på huvudet (hättan). Åh det tog en hel del tid och ryggen sa ifrån ordentligt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...