Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Anfall!

Inatt trodde jag verkligen att det skulle bli aktuten för min del. Fick strax innan jag skulle gå och sova, världens gallstensanfall. Jag fick omkring, mannen hjälpte mig försöka tänka på annat för att slappna av, men ingte verkade hjälpa. Så la jag mig endå i sängen och mannen snäll som han är försökte få mig att slappna av och tänka på annat, men det ville inte riktigt funka. Förens jag vända på mig och la mig åt andra hållet i sängen och efter ett tag lyckades jag endå somna. Jag hatar verkligen dessa anfall och jag får anfall av saker som inte står på deras lista över mat som ger gallstensanfall. Hade tänkt ta sovmorgon idag, men så blev det dock inte. Mannen fick larm och då kände jag, att det var lika bra att kliva upp. Nu sitter jag dock och funderar på vad jag vågar äta. Vill verkligen inte åka på ett nytt anfall. Det ända positiva just nu, är att i skrivande stund *peppar peppar* mår jag förvånansvärt bättre än igår. Fortfaranade snuvig, men vet inte om det är förkylningen eller bara min vanliga morgon snuva.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...