Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Äntligen har jag vaknat!

Har haft lite svårt att sova här under dagen. Jag drack nog kanske lite mycket vatten under natten, så jag vaknade några gången av att jag behövde gå och pinka (sorry för detaljerna). Lyckades somna om och vaknade nu vid sterax efter två, men Turbo som låg och gottade sig vid mina ben.

Har hunnit varit ut med hundarna och ätit lunch. Har lite ont i huvudet, men det är vanligt för mig när jag varit uppe så länge som jag var och sedan sovit på dagen. Ikväll hoppas jag på att komma i säng i tid, då jag ska på möte hos en studievägledare på Onsdag och behöver då ha fått ordning på dygnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...