Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Filmkväll


Mannen bjöd på filmkväll med mys (eller det var Turbo som stod för myset då han låg hos mig på täcket i soffan). Han visste inte om samtalet jag hade fått, men kände att det var rätt att hyra lite film. Det blev "I rymden finns inga känslor" och "Resident evil", dock inga super bra filmer, men endå film.
Han bjöd även på Kebabtallrik (han trodde juh att det skulle vara sista gången, vilket det nu blir endå).

Kände mig lite frysen redan innan och är nu trött och känner mig lite svag. Undra om det kan vara något skit på G. Vill inte bli sjuk nu. Ska nog snart ta och göra kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...