Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

God Morgon!

Jag hade lite sovmorgon idag och sedan har jag suttit här lite och fixat med bloggen. Lagt till mig till topplistor för att öka besökarna, sedan får vi se om det funkar. Har även börjat försöka se om jag kan få in lite pengar på bloggandet, så tyvärr kommer det finnas lite reklam i menyn (för varje klick på annonsen får jag några ören). Sigma makeup, den infon har jag redan skrivit om (här). Sedan har man kollat runt lite och endel ställen kräver juh att man har egen domän, vilket är lite trist. Jag försöker även att hitta Info om hur man får äldre inlägg, ni vet Nästa sida längst där nere. Fast det verkara vara omöjligt att hitta. Har dock fått tipset tidigare att det kunde finnas några blogg.se mallar som redan har det, så jag ska nog ta och göra ett nyttförsök att hitta dom. Sedan handlar det om att hitta koden och hitta vart man ska lägga in den i sin egen blogg design. Någon som vet? Jag skulle väl även vilja ha en ny design, men det vet jag inte om jag orkar sätta mig med. Fast kanske en ny Head-bild skulle vara något. det kanske även skulle piffa till bloggen lite. Lite kanske är bättre än inget alls. Eller? Måste även ta och göra en backup på bloggdesignen... Mycket med bloggen nu. *fniss* Övrigt idag ska vi väl försöka städa lite mer och bada Rambo, det blev inte som vi tänkt oss i fredags. Sånt som händer trist nog. Åh igår hade vi juh som sagt besök.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...