Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Inte så mycket!

Idag händer inte så mycket. Vaknade strax efter 10 och gick då ut med hundarna gav dom mat och har själv fått i mig Frukost. Vafan är det med Turbo idag då? Han bara går omkring och kelar med hundarna och jamar. Jag frågade honom vad det var, men då sa han bara mjau lite lite svagt. Åh nu har han hittat en mus att leka med. Han är otroligt lekig, medans Tindra mest bara sover, äter och skiter (ibland där hon inte ska). I övrigt händer det inte så mycket. Jag känner mig lite bättre nu, men är väldigt seg. Har även kommit in i en spel period, så det blir en del TS3 här. Jag är dock väldigt sugen på att få testa WOW, men har verkligen inte råd och jag tycker inte direkt om spel som kostar att spela månadsvis. Ska man betala så mycket, ja då ska man vara en som sitter all vaken tid och spelar typ. För att få valuta för pengarna, men är man bara en som mig som får mina perioder. Ja, då blir pengarna nästan bortkastade. Ja, just jah. Jag fick här för någon dag sedan ett trevligt mail (beror lite på hur man ser på saken). Jag hade ansökt om att få bli med i testpanelen (vad kommer ni få veta mer sedan, men det har med djurprylar att göra) och hade nu fått svar. Jag blev inte vald denna gången (vilket kändes lite tråkigt), men dom var intresserad av att få spara mina uppgifter och att jag skulle få ett packet och testa. Dom skulle då även ha med mig i höst, så jag kan ha chansen att få komma med då om jag har tur. Ni vet bättre lycka nästa gång. Jag känner såhär, dom sa juh inte Nej, aldirg i livet att du får testa typ... Så jag är rätt nöjd endå. Visst hade man hoppas på att komma med nu, men det var en 50/50 chansning jag tog och vad hade jag att förlora? Jag har även haft funderingen på om jag ska försöka söka "Affiliate" hos några företag, men vi får väl se. Man vill inte verka desperat, trots att man helt ärligt är det.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...