Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Januari Favoriter


Jag vet att jag är lite sen med att lägga ut denna, men det har varit så mycket som kommit i mellan. Jag tänkte jag skulle börja att varje månad skriva om mina favoriter. Det kan vara allt från skönhet, kläder, smycken, hudvård osv.

Denna första månad har jag inte så många skönhets favoriter, då min hud inte varit som den brukar coh att det har varit rätt så mycket som hänt under månaden.

EOS lip balm, som är helt underbart och som verkligen hjälp mina lättar nu under vintern.
Cliniques 3-stegs system, Har använt den ett tag nu och det verkar som att denna verkligen har hjälpt min hud att gå från extremt fett till lite fett, men mer år normala hållet. Helt underbart.
ELF Nail Polish - Golden Goddess, ett helt underbart guldgitterlack som jag endast applicerat längt ut på nageln (Fransk manikyr stil). Jag är inte så mycket för guld, men detta gillar jag då det hade större glitter i som skifftade färg.
TBS Shea Body Butter, som jag fick i ett 3 body butter set av min man. Använder den varje kväll på armbågarna och över utslagen/ekemen (dock inte dom på halsen). Det har börjat att hjälpa lite och jag märker direkt när jag slarvat. Det ända som jag inte gillar är dock doften som är lite för stark för min smak, men själva produkten i sig är jättebra. (Är nu lite klyven efter att fått mer information, om jag ska fortsätta köpa TBS produkter. Då dom ägs av ett företag som inte bara testar på djur, utan även var det företag som överklagade mot lagen om att förbjuda Kosmetisk testning på djur. Samtidigt som dom själva säger att dom inte testar på djur längre och att dom är det företag som lägger ner mest pengar på att forska fram annan teknik).

Heroes, (TV Serie 2006-2010) har blivit en favorit. Såg under Januari månad säsongerna 1-3.
Kommentarer
Postat av: e.l.f Cosmetics Skandinavia

Vad kul att du gilla vårt nagellack! :)



För att fira det kungliga bröllopet i England mellan Kate och William så erbjuder e.l.f FRI FRAKT och GRATIS NAGELLACK! :-)



Om du vill ha röd nagellack, använd koden KATESEU och om du vill ha vit nagellack använd koden WILLSEU.



Erbjudandet gäller för beställningar 10£/ ca 105 SEK och kan inte kombineras med andra erbjudanden. Gäller till lördag 30 april klockan 13.00.



Trevlig helg! :)

2011-04-29 @ 12:20:57
URL: http://www.eyeslipsface.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...