Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Måndag - Vägningsdag!

Då var det ny vecka igen och denna Måndagen blev jag chockad och arg. Hur gick det där till? Vågen visade +1,8 kg. Kan fortfarande inte fatta. Ansiktet visar fortfarande nergång och det får mig att tror att jag dricker för lite vatten. Kanske även att Tanten kan vara på ingång.
Jag blev väldigt nere och fattade inte alls. Har juh inte ätit så mycket mer och nästan inget skräp. Cola lighten och jag har juh även skillt oss (sedan ett par veckor) och det har gått över förväntan måste jag säga. Från och med idag är det skiljsmässa med gottesaker också (får vi se hur det går, då jag dragit på mig en förkylning och brukar då bli en enorm gottegris).
Får hoppas på bättre resultat nästa Måndag och sedan är det bara en vecka till innan man ska börja på dieten. Det kommer bli Naturdiet för min del och Gud gav mig en gåva. Willys har fram till 3 April 2kr lägre pris på Naturdiet (färdiga dryckerna) och det blir perfekt, för då sparar vi in några kronor.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...