Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Måndag - Vägningsdag!

Idag blev det ingen vägning pga. att det skulle bli så missvisade, när jag varit uppe hela natten. Så jag tog beslutet att inte väga mig alls denna veckan, då jag nästa Måndag ska väga mig och sedan meddela in vikten till Planerings op. Kanske att jag väger mig imorgon bara för min egen del, men kommer nog kanske inte blogga om det.
Nästa Måndag (7/3) ska jag börja köra på enbart Naturdieten och det är då allt sätter igång på allvar. det betyder att denna veckan kommer att vara en kamp mot allt sug, men det ska nog gå bra. Har lyckas så bra med att dra ner på drickan och nu är det bara allt det sista kvar.

En OP är ingen lösning, utan ett hjälpmedel och det är verkligen spänt. Jag har fortfarande dagar då jag ifrågarsätter mig själv om jag gör rätt, men det känns inte som det finns så många andra alternativ.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...