Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Nästa, Tidigare inlägg?

Jag blir snart galen. Jag har sök och sökt och sökt, men jag kan inte hitta informationen om hur man få Nästa, Tidigare inlägg längst ner (för att läsarna ska kunna titta på dom äldre inläggen också. Den enda informationen jag hittar är dom som skriver att blogg.se har spärrat den fuktionen. Hur kommer det sig då att jag kan gå in i blogg efter blogg som ligger på blogg.se och se att dom har just detta "Tidigare inlägg" längst ner i kategori/arkiv mappen? Ändå är det ingen som kan ge svaret på hur man gör för att få det? Det finns juh gånger då man vill tipsa om inlägg och då får man leta i evigheter för att hitta dom, när man har skrivit så många inlägg. Jag vill att mina läsare ska kunna kolla in mina äldre inlägg också, men hur gör man? Sökte igen och hittade då en sida (här) som skrev om hur man ändrar tidigare och nyare inlägg och då jag kollade extra noga, så såg jag att koden finns redan. Frågan nu är varför den inte funkar som den ska. Varför visas inte tidigare inlägg ner till då? Nästan så att man överväger bloggflytt, men det blir så mycket extra jobb då. Update: Hittade en länk till som skriver om detta (här) och jag har rätt kod, men endå funkar det inte.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...