Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Nystart...

Hos sjukgymnasten. Ja idag har jag varit till min sjukgymnast och tränat. Så skönt att äntligen komma igång igen efter uppehållet under jul och in på det nya året. Nu handlar inte träningen hos sjukgymnasten bara om vikten, utan mest om träningen av ryggen. Åh jag är stolt att ha klarat av hela 5 min gånger 2 och 4,5km på motionscykeln. Det kanske låter fjutigt för en del, men för mig och min rygg är det ett stort steg framåt. Nu har jag även något att gå på och kämpa att slå för varje gång man är där. Nästa gång är på Måndag.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...