Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Synda!

Idag ska vi synda lite, med godmat, film och lite chips och dricka (har varit jätte duktigt i övrigt vad det gäller dricka). Då vi varit så duktiga med städandet, så tyckte vi att vi kunde unna oss lite.
Vi är inte helt klar med städandet, för det tar tid då jag måste ta pause pga. ryggen och sedan att allt går så sakta (för att det är så tråkigt). Snyggt blir det och vi hoppas även på att kunna hitta skruven som vi slarvat bort till hatthyllan så vi kan få den på plats. Har även insett att vi kommer att få göra om i det tilltänkta gästrummet pga. att den blivit som sprickor i tapeten på den väggen som är mot datarummet. Misstänker att vi kommer att få fixa hela förbannade väggen. Lite less blir man på sånna som inte kan renovera ordentligt (ägaren innan hos som slarvat och där av det blivit sådär nu).

Nu var det juh inte det jag skulle gå in på. Det känns endå skönt nu att ha gjort lite, fast ryggen säger ifrån.

Imorgon blir det inte så mycket gjort för mig, då jag måste sova en del för att orka natten till Måndag. Jag bara länktar. Oscarsgalan är nog höjdpunkten på året för mig. Jag hade dock hoppas på att Kanal 9 skulle ta in någon filmvetande, men nä, dom ska ha Fredrik och Filip. Så länge dom är tyst under själva galan, så bryr jag mig inte. I "Reklamen" då kan dom få snacka så mycket dom vill typ.
Det värsta jag vet är när pressentatörerna går in och snacka massa mitt i tacktalen och under framträdanden. Åh för alla som vill, kommer jag blogga hela natten.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...