Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Tidigare inlägg

Äntligen har jag löst problemet och vet vad som kan vara felet om man inte kan se länken "Tidigare inlägg" längste ner på sidan (När man har valt kategori). Felet som kan vara är att man inte har koden eller så kan det vara som i mitt fall. Hela koden låg inte innan < /tag:entrylist > och det gör att den då inte funkar. Det kan även vara så att man har inte har över 30 inlägg i sin kategori (har kollat genom alla mina egna där jag inte får tidigare inlägg nertill och då har jag haft under 30 inlägg i den kategorin). Tidigare inlägg visas inte på startsidan och för mig funkar det inte på Arkivsidorna heller (där vet jag inte om det ska funka eller inte), samma kod dock på arkivsidan som kategorissidan. För min del ville jag få det att funka när folk tittade i kategorier. Lite tråkigt dock att det krävs över 30 inlägg innan man kan se tidigare inlägg. Hur det funkar om man har 31 vet jag inte (Då försvinner inlägg 1 om man har inställt på 15 per/sida). Jag tycker läsarna ska kunna ta del av alla inlägg inom den kategorin dom kanske är intresserad av, så skulle man ha 31 inlägg skulle det betyda 15 per sida och sedan ett inlägg på den sista osv. Jag tror ni fattar vart jag vill komma. Så kan ni inte se Tidigare inlägg länken längst ner under kategorier så vet ni nu varför.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...