Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Blir så irriterad

I flera dagar nu har jag letat och letat och letat, men inte hittat några programupdate´s till Canons bildöverföringsprogram för Canon EOS 350D. Så idag tänkte jag skicka iväg ett mail till supporten och då hittade jag lite info. Inte den info jag ville ha dock. *Min vanliga otur*


Det är bara att inse att kameran är för gammal och kommer troligen att bli liggande nu. *skit*

Jag som börjat få fotosuget tillbaka och har mängder av idéer i huvudet, men bara en massa motgångar. En positiv sak är att jag nu fått Bildöverföringen från Casio Exilim att funka. Igår ville den inte funka och jag hade troligen av misstag tagit bort något från datorn, när jag rensade bort alla canon kamera program... Så en sak som funkar, men det blir juh inte lika bra bilder med den och man blir väldigt låst.
Kommentarer
Postat av: Linda Andersson

Är det bara bildöverföring du är ute efter så är det ju bättre att skaffa en kortläsare (om du inte redan har en) och sen ta ur minneskortet ur kameran och sätta in i kortläsaren.

2011-01-29 @ 13:24:17
URL: http://chagak.blogg.se/
Postat av: Malin

Men går det inte att hitta kameran i "den här datorn" eller vad det nu heter och sen hitta bilderna i kameran där, alltså den blir som ett usb-minne?

Borde ju gå att få över bilderna med windows egna överföringsprogram

2011-01-30 @ 08:33:01
URL: http://madebyma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...