Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Det gröna monstret!

I ett par dagar nu har jag haft det gröna monstret på besök. Vad betyder det? Jo, avundsjuka. Nu när våren börjar sitt intågande släpper många företag sina vårkollektioner. Det kan vara allt från kläder till smink och just nu är jag lite "avis" på alla bloggar som få prova produkter.
Det som lockar just nu är Too Faced Vårkollektion 2011 - Look of love.

Jag vet, man måste vara stor bloggar och ha mängder av läsare för att få testa saker. Sedan kanske man inte har den mest intresantaste bloggen, för vem vill läsa om sjukdom, arbetslöshet och ekonomiskkris i en viktkämpares liv? Man kan bara inte låta bli att tänka. Jag har all tid i världen att blogga, prova saker osv. Jag är dock för liten och obetydlig, vilket är lite synd. Jag skulle önska att olika typer av personer fick testa på saker, för som det är just nu känns det som att det mest bara är makeup artister och "snygga" typ. Vart är alla Svenssons? Vanliga människor.

Jag vet, det är bara det gröna mostret som talar och det är inte så konstigt med tanke på vad man går igenom.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...