Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

#=?&%/"##(/&#

Nu är jag verkligen trött på skiten. Hela dagen som varit, har jag ändrar ställning och rört på mig. Inget hjälper. Har i vänster benet såndär känsla jag hade när hela denna skiten började och att det nu är på vänster oroar mig enormt. Jag vill inte ha mer skit nu. Jag vill bli problem och smärt fri, inte mer irritation och smärta. Sitter just nu med tens maskin och försöker se om det kan hjälpa, men det ser mörkt ut. Inte blir det bättre i benet heller, hur jag än gör. Det är så otroligt jobbigt och man börjar verkligen tröttna nu. Ska snart försöka komma i säng och sedan blir det att ringa sjukgymnasten och boka in träning. Se om det kan hjälpa.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...