Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Fick lämna tillbaka!

Det är flera månader sedan jag var på Zizzi och köpte ett par byxor. Då var dom lite för tajta, men jag köpte dom endå för det var juh rena kapet. Så för någon månad sedan efter att jag läst om en bloggare som kommit i ett par av sina gamla byxor, tänkte jag på dom där som bara hängde där i garderoben. Jag provade dom och visst fick jag på mig dom, men dom kändes lite konstig i midjan. Jag tog av mig dom och tittade vad det var. Jo, då var dom trasiga vid både knappen och knapphållet. Först tänkte jag *skit* och att dom där kan man juh inte lämna tillbaka när det gått så lång tid. Efter att ha dragit på det, så gick jag in för någon vecka sedan på Zizzi´s och frågade hur jag skulle göra.

Vad tror ni hon säger? Jo, hon säger att jag ska ta med dom in nästa gång såkan hon kolla och se vad dom kan göra. Så när vi var på Marieberg senast hade jag med mig byxorna och hon fick själv se. Hon såg direkt att det var inget som jag kunde ha gjort och då det gått så lång tid fick jag tillgodokvitto. Så jag har nu pengar innestående och kan utnyttja dom vid ett senare tillfälle och det är jätte bra för mig.
Kommentarer
Postat av: JD | 60 kg ska bort!

jamen vad smart, där fick du till det :D

2011-01-31 @ 18:18:48
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...