Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Kasta ut!

Ja, nu har vi börjat kasta (eller kastat och kastat, låter så grovt) ut julen. Vi började med platsgranen, så nu är det ner plockat och undanställt. Frågan nu är hur länge man ska ha adventsstakarna kvar. Hur länge brukar ni ha kvar dom? Det som är lite synd nu är att jag i och med att vi tar bort julen blir några plastblommor fattigare. Åh jag vet inte om jag ska köpa några. Vi kan inte ha blommor som inte klarar torka har vi insett. Någon som har några rekommendationer? Det får inte vara blommor som luktar, pga. min doft-känslighet. Önskar att man kunde få tag på blommor med lite färg, för det är så tråkigt med bara gröna växer. Har mest Paraplyblomma och Garderobsblommor och det är lite tråkigt, måste jag säga.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...