Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Lunchmötet avklarat.

Idag bjöd handledaren på Fia-projektet på lunch och vi gick igenom en del. Hur vi ska gå vidare och vilka vi ska kontakta. Åh jag måste säga att jag ångrar mig inte för fem öre att jag valde att vara med i detta projekt trots att jag inte får någon form av ersättning. Nästa möte eller träff eller var man nu vill kalla det kan bli rätt så trevligt. Vi ska iväg till Lindesberg och bada. Minns inte sist jag badade på ett inomhus bad.

I övrigt gick allt bra och hon fick nog den informationen som hon behövde. Nu är det bara att hoppas på det bästa. Hon kan inte lova mig ett jobb, men hon kan hjälpa mig ut på vägen dit.
Kommentarer
Postat av: Malin

Vad skönt att höra att det är bra på projektet!

Hoppas att det leder dig rätt!

2011-01-31 @ 18:31:06
URL: http://madebyma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...