Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Måndag - Vägningsdag!

Äntligen lite minus. -0,4kg visade vågen idag, men det skulle nog ha varit mer om jag inte i Lördags åkte dit. Jag syndade med lite lördagsgodis. Är nöjd bara att den visade minus denna Måndagen.

I helgen tog vi även beslutet att åka och panta alla petflaskor och har nu sakt att så länge vi inte har några hemma, så blir man inte lika lätt sugen och varför köpa för att få mer att panta. Ett bra beslut. Så igår när jag blev sugen på dricka, sa jag till mig själv just det att då får man en flaska som står innan man pantar den och då blev det inge dricka.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...