Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Paket från UK!

Äntligen! Så som jag har väntat. Idag fick jag avin om att mitt paket har kommit. Min vanliga otur är dock att paketet kom med DB Schenker, vilket betyder att man får hämta ut paketet på Preem. Åh dom som stänger 18:00. Typiskt, men jag har tur att han på Preem jobbar med min man (brandman) och kunde hjälpa oss. Tack! Så jag får mitt paket idag.

Innehållet ska vara från lookfantastic och vara hårvård och ett nagellack (kunde inte motstå). Blev delar av mina julklappspengar som fick gå till denna behövande beställning. Då jag är inne på sista skvätten av shamppo och balsam. Åh ja, det blev ett lite dyrare märke, men dom testar inte på djur. (dock är det stor skillnad på vad det skulle ha kostat på salong/butik).
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...