Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Plats Tjuven!


Igår kväll tyckte Turbo att han skulle ha min plats i soffan när jag tagit täcket och gått. Innan jag fick från soffan, såg han nämligen på mitt täcke (då jag är lite frysen) och snuffsade. Jag vet inte vad det tagit åt honom. Har har blivit så mycket keligare den senaste tiden.

Han har även börjat vara med en hel del. När jag hade flyttat lite blommor i datarummet och lagt en liten handduk på fönsterbrädan, så blev han så nöjd så.

Han sitter och tittar på fåglarna och ibland ligger han t.o.m och sover. Det ända som är negativt med att han blivit så kelig, är att han ska hela den vakna tiden vara med och springer ofta i vägen och framför fötterna på oss. Han är dock våran plutt. Åh plutt kan man säga då han är väldigt lite av sig.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...