Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Vafan bloggar du för?

Bloggaren JD, skrev i ett inlägg "Vafan bloggar du för?". Som fick mig att börja fundera på varför man bloggar och att hon har rätt.

Jag är inte den som säger åt folk att lägga till min blogg på bloglovin eller att ens besöka min blogg. Hittar dom mig så gör dom. Jag har min blogg kopplad till FB, men det satt långt inne.
Åh jag bloggar mest för min egen del och om det jag gillar, fast det blivit väldigt dåligt med fotograferade och digital scrappande på senare åren. Vilket har börjat kännas. Varför gör jag inte det jag tycker om? Och skiter i vad andra tycker, det är juh endå jag som ska tycka om det och det visar lite min känsla i livet. Jag är inget proffs, men jag försöker endå. Sedan har andra intressen kommit och som växer lite just nu.

Jag skriver inte inlägg bara för att jag ska få mer läsare, för varför skulle jag skriva om något jag inte står för eller bryr mig om? Åh helt ärligt, visst är det kul att se läsar antalet, men jag blir inte ledsen om det går ner heller. Det visar bara att jag just då kanske inte skrev om det som andra vill läsa och det gör mig inget. Då jag bloggar för min egen del.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...