Antal besökare:



Personligt Personligt Personligt bloggar BloggRegistret.se

Yes!


Efter bråkande med datorn och ett evigt sökande på google, hade jag nästan gett upp. Så försöket jag en sista gång idag. Då hittade jag en sida som kunde ha svaret. (här) En som var lika frustruerad som mig och som provat och sökt allt det jag sökt. Så nu vet jag hur man löser det där problemmet och barnsligt enkelt var det också.



Så just nu sitter jag och laddar över Alla bilderna från min 350D till datorn och det känns så bra. Jag ville verkligen inte kasta ut pengar på att köpa en kortläsare (det finns en i datorn, men inte för CF-kortet).
Nu känns det bra igen. Sa igår till mannen att "Imorgon blir en bättre dag". Se vad rätt jag hade.
Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjihooo!!! :-)

2011-01-30 @ 19:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...